fredag 27 juni 2008

Resan bokad!


Vi vaknade vid åtta i torsdags och kunde inte somna om... Gick upp och gjorde iordning en födelsedagsfruksost till Alex ist eftersom vi inte hann det i onsdags.



Så fick han öppna sina paket också :) Hade jag hunnit så hade jag bakat en tårta men men det får väl bli en extra stor nästa år ist! ;)



Sen gjorde vi oss iordning och gick ner på stan och bokade våran resa!! Åh det känns så jävla skönt att vi har bokat nu! På måndag åker vi till Cypern! Jag längtar så jag spricker! Det är inte så långt kvar nu direkt men det är fullspäckat schema fram tills planet lyfter så jag kommer inte kunna koppla av förs då.




Snart ligger vi här och njuter!



Vi shoppade även en del grejjer inför resan och växlade pengar och sånt viktigt... Åt lunch på Villa Romana i deras underbara soffor i solen. Me like!




Sen träffade vi upp Alex mamma en kort stund men sen orkade vi inta vara på stan nåt mer så då gick vi hem ist. Sen åkte Alex till sthlm och jag tvättade kläder.. Så rolig var min kväll liksom! Äh det behövdes verkligen och jag blev ju klar till matchen så låg och kollade på den och åt snickers! Mums! Så skönt att ha allt det där gjort nu. Nu är det ju bara en halv miljon saker som ska göras ist ;)

Ska förbi Bryggan ikväll då We Love House kör där ikväll och Alex spelar.. Kommer bli grymt kul!




*PUSS*

Inga kommentarer: