torsdag 19 juni 2008

Sverige - Ryssland

Jävla skitmatch! Är så besviken på Sverige! Vad höll dom på med?? Vi förtjänade verkligen inte att vinna den matchen.. Ryssland ägde oss! :(

Aja sjukt trevlig kväll ändå! Träffade massa folk jag inte sett på länge också.. Eric (gaylover ;)) hade kommit hem från Australien, trevligt trevligt. Adam i baren, Elin och Maria, så hade Jens Skoglund kommit hem också.. Riktigt nice! Hade ju inte tänkt vara kvar och festa efter matchen men stämningen var konstigt nog sjukt bra så jag kunde inte motstå :) Det spårade typ totalt och det blev vodkashots och dans på borden b.l.a. Haha som det ska vara! Men när DJ:en började spela Grease låtarna så var det fan dags att gå hem! Kommer ihåg när det där stället hette Babar (100 år sen) och jag stod där och dansade till exakt samma låtar.. Det är inte okej att göra det igen!







Tack Linus, Roger och Peter!
Jag skyller min huvudvärk idag på er! ;)


*KYSS*





1 kommentar:

Anonym sa...

Haaaahahaha kanske världens fulaste bild på peter och jens!! Hohoho...Ingen av dom ser ju särskilt slug ut i alla fall. Vad är det för killar man hänger med egentligen?! :P