lördag 14 juni 2008

God morgon


Hade en sån trevlig kväll igår som baby styrt upp! McDonalds förs (mmmmm) sen gick vi på bio och såg Hulken. Så jävla cool film! I like! Efter det drog vi vidare till Firman och träffade på Tommietommie och Pappadanne. Lyssnade på härlig house och drack några glas vin.. Väldigt trevligt! ♥


Mindre trevligt imorse dock när jag kommer till bussen och märker att dom ändrat busstiderna nu över sommaren.. Så jävla drygt! Kan dom inte tänka på oss som jobbar här ute som måste vara på jobbet kl 10.00?? Fick gå in på stationen och värma mig. Kallt som fan ute ju! Så nu har jag iaf betämmt mig för att skaffa en cykel! Måste ändå ha en när vi flyttar sen. Så slipper jag den där förbannade bussen!

Ja tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg dig o alex på firman igår, ni e så himla söta :) kram

Malin sa...

Tack, vad gulligt av dig :)

*kram*