söndag 15 juni 2008

Hybris?


Eftersom det inte gick att prata med grabbarna efter Sveriges förlust så drog vi tjejer vidare hem till söta Mia och fortsatte festen där.. Åh hon gjorde dom godaste popcornen! Mia du är numera ALLTID bjuden på våra filmkvällar! Haha! ;) *mums*


När vi var klara där gick vi vidare ut och det var ju... annorlunda! Jag är jävligt besviken det är väl ungefär det jag har att säga om den saken!

Sen var det en jävla IDIOT som vräkte ut sig massa äckliga idiotkommentarer till min vän! Var såååå nära på att klappa till han! Som tur var så biter inte ord på mig men när jag ser hur min vän blir sårad då jävlar! Alex var en ängel och gick direkt till vakten så han åkte ut sen iaf! Tack Alex! Det finns inget värre tycker jag än människor som inte kan ta en diskussion på vuxen nivå. Speciellt när man e 40+ som den här tönten var!

Så till min vän som blev utsatt för det här... Gumman du har ett hjärta av guld! Det finns ingen som är så fin rakt igenom som du! Glöm aldrig det! Din positiva energi strålar runt dig och smittar alltid av sig på folk omkring dig! ♥




Be happy!


*PUSS*

Inga kommentarer: