torsdag 12 juni 2008

Okej det blev bättre... fasst först blev det sämre

Okej gårdagen var en riktigt skitdag... När jag sitter och väntar på bussen hem så står det en kostymnisse och tokspyr på andra sidan gatan! Vid ett träd utanför Stadium. Sen torkar han av kavajen lite och går vidare.. Som att det var världens vanligaste sak! Eh okej! Där sitter jag och planerar middagen liksom.. Blä! Sen när på bussen så sitter det nån bakom mig med typ världens äckligaste andedräkt! Fick lov att andas genom tröjan hela vägen hem! Då började jag ist planera körkort och bilköp! När jag väl kommer ut ur bussen så går jag förbi två spyor på vägen hem! Så jävla jävla äckligt! Det var fler än jag som hade en dålig dag med andra ord! :S

Lyckades ändå glömma vad jag just sett och lagade en jättegod middag med lax, ris och citronsås. Mmmmm! Jag och Alex kollade på värsta roliga filmen sen! Kommer ju inte ihåg vad den hette nu men det var en basket-komedi med Will Ferrell.. Skitkul!

Så den dåliga dagen fick iaf ett väldigt bra slut! ♥

Inga kommentarer: