söndag 10 januari 2010

v.39 ♥

Nu ni är det fan inte långt kvar! Hur den här ungen ska kunna komma ut ur mig är beyond me men det funkar ju för alla andra så det löser sig väl :)

Sa precis till Alex att jag tycker magen känns så liten. Antar att det kanske har med att göra att jag inte gått upp så mycket mer än just på magen. Fasst visst märker man att man är lite tjockare runt ben, ansikte, fötter och fingrar. Förlovningsringen är det bara att glömma att få av! :)

Att sova på nätterna har blivit otroligt jobbigt nu. Det går inte. Jag ligger och vrider och vänder på mig (det är inte direkt lätt att vända på sig nu för tiden), grubblar över allt och inget och får så ont i höfterna så jag blir tokig! Jag vill bara att han ska komma ut nu så jag får sova! Ja jag vet att man inte får sova värst mycket då heller men jag får iaf sova skönt när jag väl sover och det ser jag fram emot! Det är guld värt nu iaf att jag är ledig på dagarna så får jag försöka ta igen sömnen då. Det dåliga är ju att man vänder lite på dygnet men det blir väl så sen när lillen kommit ändå.

Annars funkar allt rätt bra. Jag har lite ont i ryggen igen men det är inte i närheten av hur det var förrut så jag klagar inte!

Fick lite förvärkar för nån natt sen. Eller jag vet egentligen inte vad man kallar det men det var som mensvärk och ont i ryggen. Sen höll det på så lite under dagen också men gick över till kvällen igen. Man känner lite hugg ibland också men det känns bara bra. Nästan lite skönt på nåt sätt. Konstig?

Jag känner att jag gärna stannar hemma mer och mer nu också. Känner ingen direkt lust att göra nåt nu. Det är ju ett väldigt projekt att ta sig ut i det här vädret också. Känns bara bra när Alex är med. Han är ju liksom med från dörr till dörr. Har blivit lite skygg nu så vill egentligen att han ska vara med hela tiden :) Men jag träffar såklart mer än gärna mina vänner men då får dom hellre komma hit med lite fika ist! :P


Nu ska jag se om jag kan slita Alex från Fifa för en promenad. Det får bli en väldigt kort prommenad men skönt att få lite luft iaf!

Hoppas ni får en mysig söndag!

*KRAM*


8 kommentarer:

Friday sa...

o fy va mysigt! Längtar redan efter en till nu!=)
Ja, va hemma o njut och "ta vara på stunderna"
Lycka till nu Malin!
kraam!

Malin sa...

Tack sötnos! Ja nu ska jag bara vara hemma och njuta! :) Puss o kram på dig och din fina familj! <3

Anonym sa...

Kämpa på!! Inte långt kvar nu som sagt! Du är så duktig =) *puss* // Emma.G

Stop sa...

Ni verkar ha det så mysigt och ha sån fin harmoni. Det låter helt fantastiskt.

Däremot blir man ju lite nervös när du nästan hintar att du försöker få av dig förlovningsringen. Fy på dig! =)

Malin sa...

Tack vännen! <3

Haha ja det blev Alex med men jag tar faktiskt nästan aldrig av mig den men det är ju trevligt att veta att man har möjligheten eller hur! ;) Haha!

Puss på dig!

Sabrin sa...

Kikar in varje dag me spänning... Kan lille Hugo komma nu! :-) ni kommer bli en så söt liten familj!! Massa lyckoönskningar o pussar till både dig o Acce!

Malin sa...

Åh tack söta du! Vi väntar med spänning också och längtar så mycket efter lillen! :)
Pussar och kramar!

Unknown sa...

Acce?!