fredag 29 januari 2010

Fredagsmys...

Nja inte riktigt kanske... Det är jag och godisskålen ikväll. Har nog aldrig umgåtts så här mycket med mig själv förrut. Men nångång ska man väl behöva göra det också. Fast jag börjar ledsna nu. Riktigt ensamt. Längtar tills jag kan sätta på mig nån kort klänning, höga pumps och dansa loss till bra musik med mina vänner! Skulle behöva en sån kväll. EN sån kväll! Sen vill jag ligga hemma och mysa med min bebis. Det längtar jag ju såklart mer efter. Men jag skulle verkligen behöva "leka av mig" lite. Är så rastös nu!

Imorgon blir det nog lite shopping på stan ändå.
Nåt måste man ju göra!

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Snart är det Solsidan på 4:an.. Verkar sjukt kul! :)

************************

3 kommentarer:

Anonym sa...

Precis börjat läsa din blogg.
Gillar den skarpt men det slog mej att du och jag e rätt lika utseende mässigt.Alla har vi ju en dubbelgångare,tror du e min lite grann.På vissa bilder är du sjukt lik mej :)
E ursprungligen fr Uppsala jag me men bor numera i Sthlm.

Kram Anna

Tina sa...

Om några månader kanske det är igenkänningshumor för dig vad gäller 5-minuters metoden ;-) Jag kissade nästan på mig av skratt när jag såg det! "Jag har lite lagavulin i skåpet- man kanske bara skulle ta och sprida lite ångor" hahahaha

Malin sa...

Anna: Oj vad spännande! Synd att du inte har en blogg då så man kan spana in dig :)

Tina: Hahaha ja hysteriskt kul ju! Får hoppas att man slipper det... Skulle ju vara katastrof att somna så där under middagarna :D