onsdag 20 januari 2010

Min hemma-spa-dag...


Helt underbar olja och kräm till magen.
Rekommenderar jag alla att köpa om ni är gravida.
Doftar underbart!


Dagens kraftansträngning var att fixa fötterna.
Måla tånaglarna var inte det lättaste.
Då fuskade jag ändå och bara målade i där det saknades :)


Naglarna blev varken svarta eller röda denna gång.
Blev en mesig ljusrosa färg ist :)


Innan plattång och produkter i håret :S


Voila!


Sen tog jag min tjockismage in i sängen och vilade.
Det var så jäkla skönt så skulle kunnat legat kvar hela dagen!


Nu har Linda precis varit här och fikat.
Det är typ det jag gör nu för tiden, fikar :)
Men det är bara mysigt!

Snart ska jag sätta igång med middagen.. Sen har det ju faktiskt gått en dag till. Det går snabbt när man hittar på lite saker att göra.

PUSSOKRAM

6 kommentarer:

Unknown sa...

Oohhh vilken kalasbrutta man kommer hem till alldeles strax!!! :) puss!!!

Malin sa...

Jo men visst sörru! :) Puss!

Anonym sa...

Hej!!! Läser din blog och gillar den skarpt... Läste att du hade packat väskan inför förlossongen och att du ´hade någon Tens apparat??? Nyfiken, va är de för nått??? Stort lycka till!!!

Malin sa...

Hej! Tack, vad kul att du gillar den :) En TENS-apparat är som klisterlappar som man fäster där det gör ont i detta fall i ryggslutet under värkarna som ger ifrån sig små elektriska stötar och lindrar smärtan lite. Du kan googla om du vill veta mer :)

Kram!

Elli sa...

Hej!
Var har du införskattat det där sjukt praktiskta uppblåsbara fotbadet?
Att följa din blogg just nu, för övrigt, är som att följa tvserien 24, sjukt spännande! Så härligt att du delar med dig av din graviditet!
Allt gott!

Malin sa...

Hej!

Haha vad kul att du tycker det är spännande! :D Kul att du gillar att jag skriver om graviditeten också! Även fast det inte händer så mycket just nu, det är ju mest ett evigt väntande :)

Fotbadet är en present och förpackningen har jag kastat men jag har för mig att det är köpt på Åhléns... Sjukt bra är det iaf! :)

Kram på dig!