fredag 15 januari 2010

Fredag

Sorry att jag inte skrivit på ett tag... Det har inte kommit nån unge än iaf! Men det händer inte så mycket här hemma just nu. Jag väntar mest :) Det blir lite långtråkigt ibland men när man vet att det snart inte kommer bli långtråkigt NÅGONSIN mer så känns det rätt skönt. Man läser lite, tittar tv, städar, bakar, lagar mat och plockar undan. Funderar gör man en del också. Det känns på ett sätt ganska meningslöst att fundera över förlossningen för det finns ju ingen chans att vi kan veta hur det kommer bli och kännas men på ett annat sätt så känns det viktigt. Är ju så nyfiken! Skulle ju vara knäpp om man inte funderade över det egentligen! Men jag är faktiskt trött på att fundera nu.
Jag vill veta!

Det börjar bli tröttsamt att titta på bebissängen och föreställa sig hur det kommer vara med den lille där i. Titta på vagnen och föreställa sig hur det kommer vara att köra omkring med den.

Jag undrar verkligen vilken dag han vill komma ut...

Undra undra, fundera fundera, föreställa sig, föreställa sig...

Äh snart kommer han ju!

BF nästa söndag den 24:e!





Idag är det iaf fredag. Bästa dagen! Det blir en mysig hemmakväll (nähä?) med nån god middag och godis. Och Let's dance. Haha!

Sen är det äntligen helg och Alex är hemma. Får se vad man ska hitta på för nåt. Kan ju vara vår sista helg som 2 :)


Trevlig fredag!

*PUSS*

4 kommentarer:

Karin sa...

Vad fiin du är Malin!!! :D Gud så jag saknar min mage. Men klart man hellre vill ha sin bebbe ute :D Men jag inser nu efteråt hur jäkla mkt jag älskade att vara gravid. Jag gjorde det under tiden med, älskade det, men nu fattar jag Verkligen hur underbart det var :D Så var det iaf för mig, hade inga som helst krämpor. Skulle alltid vilja vara gravid :P Hade också en hyfsat liten kula som du =) hihi. Snart är er kotte ute med er! jejj! Hur mår du ? Puss och kram

Malin sa...

Tack gumman! Jag tycker också det har varit helt underbart att vara gravid! Har inte heller haft några krämpor och allt har verkligen gått superbra! :) Men nu är jag less och vill vara "ogravid" ett tag :) Men jag vet redan nu att jag kommer sakna min mage sen.. Det blir ju en del av en och jag kan inte ens tänka mig hur det kommer vara utan den. Kommer inte ihåg livet innan ;)

Jag mår jätte bra! Lite tungt och otympligt bara men jag klagar inte! Man är ju som ett barn som väntar på julafton typ! Haha! Vill ha honom här nuuuuu!

Hoppas allt är bra med dig också! Och din söta lilla familj :)

Pusspuss!

Anonym sa...

hejsan
vart har du köpt bebis sängen o påslakanet?jätte fint:)
bra blogg!
/lisa

Malin sa...

Tjena! Sängen är en Brio och påslakanet vet jag inte men båda är köpta på Barnens hus! :)

Kram!