fredag 1 januari 2010

Nyårsdagen...

Alltså vad skönt att slippa baksmällan idag. Och framförallt ångesten. Kan inte minnas när jag vaknade på nyårsdagen utan ångest sist.

Jag kom på igår att jag avskyr nyårsaftonar... Det blir alltid fel på något sätt. Aldrig som man tänkt sig. Även fast det inte var nån stress i år och vi bara skulle ta det lungt så hade jag ångest hela dagen igår. Humöret var inte på topp direkt. Sen blev det bättre och jag hade den bästa nyårsafton på väldigt länge! Allt tack vare Alex!

Jag började dock nya året med att gråta. Men denna gång var det glädjetårar! Vi filmade när vi var ute och kollade fyrverkerierna och övertrötta som vi var sen så skrattade jag så tårarna rann när vi kollade på dom!

Det var den bästa starten på ett nytt år!

Nu kan han få komma ut precis när han vill.
Vi är redo!

*KRAM*

Inga kommentarer: