fredag 16 maj 2008

We love love love house!






Gårdagen var nice! Träffade ju upp Ida på stan och tog en fika. Kommer inte ens ihåg när det hände sist. Skitkul att hon var i stan iaf! Hon ska bo här i sommar så då jävlar!

Efter det gick jag hem och fixade mig lite, Alex kom över sen gick vi till McDonalds (mmm) och åt sen gick han till Åkanten och jag till Tessan W på förfest. Sofia kom förbi, värsta nice det med! Hon bor i Italien nu för tiden och är här över sommaren. Det gillar vi!


We love house var... tomt! :( Blir så jävla arg att inte fler människor kommer dit och festar! Skit bra musik,trevlig personal,fin lokal,bra människor,underbara DJ:s! Hörde nåt om att det kanske var sista gången igår.. Hoppas inte! Då blir jag ledsen! Men hur som helst så hade vi kul iaf! Vi dansade, dansade och dansade!


Annso var där...


Sofia också...



Träffade även på DJPereaux...


Alltså är det bara jag som tycker att jag tappat stinget lite när det gäller att ta kort? ;)

Inga kommentarer: