onsdag 14 maj 2008

God morgon solstrålar!

Först vill jag ju tacka för dom fina komentarerna om mitt hår! Ni är så söta!
Kan inte sluta spegla mig idag :) Så kul med så långt hår!

Eh okej just nu så gick det ut en stor flock med barn från Fluggerbutiken.. Hm.. undrar vad dom gjorde där? Anyway.. Det känns så trisst att det är kallt ute nu. Man blir ju så bortskämd när det blir fint väder och varmt så tror man ju att det ska vara så forever. Det borde ju vi i Sverige lärt oss vid det här laget att det inte är så.

Pappsen (chefen) vill att jag ska jobba imorrn ett tag på morgonen (på min lediga dag) för Herstal himself kommer på besök då. Han som startade hela företaget (det jag säljer i min butik) Tyckte det var perfekt att jag inte jobbade då. Roligare att vara ledig än att träffa högsta chefen som dessutom pratar danska! Jag förstår verkligen inte ett ord av vad dom säger! När jag var i Köpenhamn och hälsade på Unni så var jag tvungen att prata engelska. Då svarade dom ju också på engelska så jag förstod. Pratade jag på svenska så svarade ju dom på danska. Och då stod man där som ett frågetecken.. Inte okej!


Aja vi får se hur jag gör.. Ska försöka slingra mig iaf :)


Ha en bra dag nu!

*Puss*

Inga kommentarer: