måndag 5 maj 2008

Måndag

Ledig idag.. Skönt! Eftersom man inte är 17 längre så behöver jag två dagar på mig att återhämta mig efter en utekväll. Tragiskt? Ja Sant? Ja

Hade värsta supermyskvällen igår! Vilade en stund efter jobbet (det behövdes, tro mig) sen träffade jag upp Alex så gick vi till McDonalds.. Köpte BigMac, dipp och paj.. Mums! Sen gick vi till mig och kollade film.. The Take hette den, riktigt bra aktiskt. Hade inte hört talas om den tidigare... Bra men väldigt tragisk. Sen var det totaldeck i sängen.. Så mysig kväll! ♥

Har solat lite på balkongen nu och nu ska jag ner på stan och möta upp Tessan W och Cleo världens bästa hund. :) Ska även förbi Åse och kolla ut färg till mitt löshår jag ska sätta i nästa vecka.. Längtar så jag spricker! Mer om det sen..

Nu måste jag gå!

Tjingeling!

Inga kommentarer: