onsdag 21 maj 2008

Ingenting är omöjligt!




Fick inte lägenheten som jag och Alex skulle hyra :( Allt var klart och vi skulle skriva kontrakt i helgen så helt plötsligt drog han sig ur. Jävla idiot! Det satte sig en klump i både magen och hjärtat igår när jag fick veta. Mådde dåligt hela dagen. Kändes dock mycket bättre när jag kom hem och träffade Alex och vi pratade igenom saker och ting. Kom fram till en annan lösning ist som blir mycket bättre än den förra. Försöker se saker positivt ist, men det är svårt ibland. Men jag tycker själv att jag blivit mycket bättre på det faktiskt. Förrut såg jag alltid det värsta i allt! Har lärt mig nu att vill man nåt så får man kämpa för det! Allt är möjligt bara man vill! Inget har någonsin serverats på ett silverfat för mig, och kommer antagligen aldrig att göra det heller. Men vad gör det när jag har en underbar pojkvän, härliga vänner och och en familj som alltid ställer upp? Ingenting!

Hur som helst så har jag ju varit i Danmark i två dagar nu. Riktigt trevligt! Var ut och åt och drack drinkar på måndagen och gick runt i Köpenhamn på tisdagen. Unni ringde och skällde ut mig för att jag inte ringt henne och bestämmt träff när jag väl var i Köpenhamn. Kändes konstigt faktiskt att vara där och inte träffa henne. Men med tanke på hur mycket snygga kläder jag hittade där så blir det nog snart ett besök igen ;)

Nu vill jag bara att det ska bli helg och SOL!!

*puss*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tihi! Jag är bra på att låta arg va?!

Eller hur, shopping i Köpenhamn ÄR grym! Tänkte du på hur många svenskar det var som jobbade i alla butiker? Vi tar över Köpenhamn - YESSSS!!!

Malin sa...

Haha ja verkligen! Speciellt på flygplatsen, där var ju alla svenskar.. I like!

Gick in på Urban Outfitters och dog typ... m å s t e t i l l b a k s o c h k ö p a!!!

Lovisa sa...

Malin jag tycker du borde visa det du inhandlat. Blev så nyfiken ju:)

Malin sa...

Det var så att jag SÅG massa snyggt där, jag köpte alltså inget... Därför jag måste tillbaks och shoppa loss! :)