måndag 12 maj 2008

Måndag...

Vilken slapp helg man haft då! Den känns mycket längre när man inte slösar bort nån dag på att vara bakis... Skönt! Har verkligen haft en mysig helg! Inte lika kul att vara på jobbet idag dock... Måndagar ni vet :S
Har sovit så jäkla konstigt i natt också.. Eftersom Alex bestämt skulle kolla på hockey klockan ett i natt så hade han tv:n på hela natten. Han hade väl tänkt att han skulle vara vaken tills dess men så fort jag vaknade till så sov han. Även under hockeyn. Det sista jag hörde var nåt om att han missade slutet. Haha söt!


Längtar sååå tills imorrn när jag ska fixa mitt hår! Ska bli skönt att ta bort det löshåret jag har nu, börjar ju bli lite tovigt.



En före och en efterbild.. Utan löshår och med löshår. Måste ju säga att Åse (frisören) är otroligt duktig! Har aldrig fått så mycket komplimanger för mitt hår som nu! :)

Ska göra lite längre och tjockare imorrn.. Wiii!

Pusspuss

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj, hade ingen aning om att du hade löshår! hur bra gjort som helst. Vilken salong är det på?:) /J

Malin sa...

Jag vet, det är verkligen jätte bra gjort! Det gäller att ha en bra frisör som använder bra kvalitet på håret! Salongen heter Style Lab och ligger vid H-Centrum här i Uppsala.. Telnr: 018-102101
Jättetrevlig personal! :)

Kram

Josefin sa...

Hihi det hade jag ingen aning om att du hade:)(jag som e frisör och allt)*skäms*Men jag vet att Åse e en mkt duktig frisör:)
Låt det verkligen få va lite längre.Spännande..Ha d gott,kram till dig och hälsa Alex!

Anonym sa...

Är det okej att printa ut den bilden och säga att SÅNT hår vill jag ha! ;-) Fiiint!

Malin sa...

Ja självklart går det bra! :)

Söta ni är! Lägger ut bild på resultatet senare idag..

*Pussar*