tisdag 6 maj 2008

Slutrökt!

Var precis iväg på lunchen och köpte Nicotinell-tuggummin... Nu är inte jag en storrökare, jag feströker bara men såhär till sommaren så känner jag att det blivit lite väl mycket "feströkande". Och dom här tuggumminen hjälpte faktiskt mig jätte bra sist jag slutade! Nu var det här en vinter och sen till sommaren så bestämmde jag mig för att börja igen.. Det var ju jävligt dumt! Bestämde mig faktiskt igår när Alex kom hem från sin mamma som röker inne och när jag skulle pussa på honom så luktade det typ som han rullat runt i en askkopp... Är det det här han får stå ut med, med mig?? Nee det vill jag inte utsätta min älskling för!

Tänkte att det skulle vara bra att sluta nu i sommar... Sommaren är ju värst annars. Finns ju inget godare än att sita på en uteservering och dricka vin och ta en cigg! Men nu är det slut på det! Kommer antagligen gråta varje gång jag sätter mig på en uteservering... Men man kan ju inte få allt här i livet som vi vet! Klarar jag det här blir jag stolt över mig själv! :)

Så nu är det slutrökt! Nu när jag skrivit det här på bloggen så måste jag ju sluta också... Pinsamt värre annars! ;)

Hej då Slim menthol!

Hej äckliga mint-tuggummin!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj, hårt Malin. Till sommaren. Vilken jävla utmaning. Jag är stolt!

Det kommer gå super!

Anonym sa...

Va glad jag blir älskling! För säkerhetsskull så har jag klippt/klistrat det här inlägget och sparat det på min dator på jobbet utifall det skulle råka "försvinna" från din blogg :) hahaha

Älskar dig! /A

Malin sa...

Tack mina älsklingar!
Nu blir jag ännu mer taggad! :)
*kyss*