torsdag 1 maj 2008

Valborg


Började med champangefrukost på några vänners kontor mitt i stan... Där hade dom fixat jätte mumsig frukostbuffé och så härligt att sitta i fönstret där och kolla på allt folk!

Efter en hel del champange så gick vi vidare till We Love House som höll till ute på Santorini.. Helt sjukt vilken lyckad fest! Stämmningen var verkligen på topp! Känndes nästan som Kallis fast mycket mindre då såklart :)

Efter det gick vi vidare till BJ som hade fest ute i trädgården.. Riktigt mysigt med massa härligt folk!

När vi fått nog där så drog jag, Farnaz och Roger hem till mig en sväng... Fråga mig inte vad vi gjorde här. Kommer knappt ihåg (för mycket rosé) jag vet att jag skulle sätta på mig lösögonfransar iaf.. Haha det gick ju sådär som ni kanske förstår. Satte oss iaf i en taxi och åkte och köpte pizza (så mycket blev det av grillningen) och drog hem till Annso.. Den pizzan var kanske det godaste jag ätit! Har ju kanske nåt med all rosé att göra men ändå.. Åt den på 2 sekunder typ :) Efter det var det tack och godnatt för mig! Orkade inte mer så gick hem och somnade i sängen kl nio på kvällen. Haha! Aja det var ju väntat iofs.. Det är ju dagen som är bäst ändå och jag hade verkligen en toppen dag!

Vaknade klockan sju imorse.. Inte så konstigt med tanke på att jag somnade tidigt. Sitter i soffan nu och har sjukt tråkigt! Inge bra på tv och så är jag HUNGRIG! Har affären ens öppet idag?? Och när vaknar folk idag egentligen? Ikväll? Aja får sysselsätta mig med en film kanske.

PussPuss

Inga kommentarer: