onsdag 28 maj 2008

Suck!




Var och kollade på en lägenhet i söndags... Helt okej lägenhet i salabacke. Har varit budgivning nu i två dagar. Den har nu gått upp 300 000 över utgångspriset. Så jävla irriterande! Så nu har jag gett upp på den iaf. *suck* Men ska kolla in lite andra lägenheter nästa vecka också. Skulle vara skönt att köpa en nu och flytta in på slutet av sommaren. Så har man nåt att se fram emot efter semestern också! :) Men men får se hur det går med det där... Man vet verkligen aldrig hur det blir. Beror helt på vilka det är som kommer och kollar på lägenheten.

Nog om det där nu. Känns som det tar upp all min tid just nu. Drömde t.o.m. om lägenheter inatt :S


Så fint väder ute nu! Man vill bara stäga butiken och gå ut i solen ist! Imorrn är jag ledig så får hitta på nåt skoj då! :)

Hoppas att ni som är lediga har en bra dag i solen iaf!
Hm...
*Undrar om man ska dricka rosé efter jobbet på nån uteservering*


*Puss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt med lägenheten...Min fråga har inte nåt att göra med inlägget egentligen men jag undrar vad du har för hårfärg? Den är väldigt snygg.

Malin sa...

Tack söta du! Jag önskar verkligen att jag kunde svara på den frågan! Var mörk en gång i tiden och har efter det slingat mitt hår med blondering (låter det sitta i väldigt kort tid) en del gånger och så blev det såhär... När det växer ut så brukar jag bara ta en guldblond färgning i utväxten eftersom det som växer ut inte är så jätte mörkt.

Kram*