söndag 18 maj 2008

Favoritgodis!



Det här är mitt absoluta favoritgodis! Sura körsbär... Godast av dom godaste! Mums!

Håller på att packa nu.. Jag och pappsen åker till Danmark imorrn. Ska kolla in Herstals kontor och showroom. Ska kolla in lite nyheter och sånt. Ska bli skoj! Men suck vad tråkigt det är att packa! Kommer ju hem på tisdag igen men ändå. Ni tjejer vet ju hur det är. Man vill ju ha lite att välja på om man säger så! Men nu fastnade framför hockeyn ist.. Jag som inte ens är intresserad egentligen! Det var den där jävla Murray som fick mig att börja kolla från början. (Hårding, me like!) ;) Men sätter man sig in i det så är det ju faktiskt kul!

Alex kommer över med nya Lost snart plus massa filmer så då ska det mysas!

Nu ska jag försöka packa dårå! *suck*


Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Eh... Danmark vardå? Inte Köpenhamn?

För annars blir jag ju lite störd om du inte har berättat att du ska komma till KBH!