fredag 18 april 2008

Torsdagen

Så igår mös jag på mina föräldrars balkong... Satt i t-shirt och det var hur varmt som helst. Helt vindstilla där uppe. Mys! Katten var redan på plats men han tycker det är sjukt jobbigt i solen (kan man ju förstå med hans päls) så han vill bara ligga i skuggan..



Vid åtta gick jag och mötte upp Alex som bjöd mig på middag på Kött Kök & Bar... Mums! Det är ju helt otroligt vad god deras oxfilé är! Mmmmm..



Efter det gick vi till han å kollade film, "The Bank Job". Helt okej. Men inte alls lika bra som Oceans Eleven och Lock Stock t.e.x. Inte samma tempo i den här, den kändes lite seg ibland. Men sen var jag ju sjukt trött också... ;)

Sen måste jag tipsa er om en sak jag köpte igår... Ett lip butter från The Body Shop. Det är ett sammarbete mot AIDS mellan The Body Shop och MTV. Kostar 95kr och då går 50kr till Staying Alive Foundation som ger bidraget till personer och organisationer runt om i världen. Den doftar helt otroligt gott! Vill äta upp mina läppar när jag har det på!


Så nu tycker jag att ni alla ska gå å köpa er ett sånt här. Förpackningen är riktigt snygg också!








Läs mer på http://www.moveyourlips.com/





*Puss*

Inga kommentarer: