måndag 14 april 2008

Hallå!

Det blev ingen bio igår... Vi var så trötta. Gjorde makaroner och köttbullar ist och kollade på "A beautiful mind" på tv :) Har aldrig sett den förrut men den var riktigt bra! Orkade ju faktiskt sitta uppe och kolla klart på hela filmen.. Då är den bra! ;)

Det blir bio ikväll ist. Ska se 21. Den verkar ju riktigt bra! Men mest av allt så längtar jag efter varma chips.. Haha! Typiskt typiskt!

Har bestämt att jag inte ska gå ut nåt nu förs valborg... Tror ni att jag lyckas? Hoppas det! Funderar på att hoppa in och jobba extra nästa helg bara för att minska ner på risken. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Fick en kommentar på jobbet idag om att mitt nagellack var så snyggt! Inte första gången jag får den kommentaren och det är endast män i 50års åldern som kommenterat också. Så om du är kvinna runt 50 så måla dina naglar i mörkrött, det verkar uppskattas bland era män ;)

Nu ska jag på lunch snart... Håller på att hungra ihjäl ju! Vad ska man äta då? Usch dessa problem!

Pusspuss

Inga kommentarer: