söndag 13 april 2008

God morgon!

Snäll rosa väska!


Jag hade en fantastisk kväll igår men först ska jag berätta om fredagen... Jag träffade upp Linda på stan och shoppade lite... Sen var det hem å byta om för vi skulle på Siriusmiddag på Saluhallen vid halv sju. Där sänkte vi ju medelåldern lite kan jag ju säga ;) Men det var trevligt! Vi åt god mat å drack vin å snackade massa skit..

Sen gick vi förbi People å mötte upp Alex. Vi drack lite redbull/vodka och kollade på alla småtjejer och killar som dansade.. Sånt där slår ju vilken film som helst! Typ som man är så jävla snygg själv liksom när man står full å dansar! Som Linda sa "Jag ska aldrig dansa igen" Man ser ju mer än man vill när man e nykter om man säger så ;) Var väl där nån timme sen drog vi hem.. En trevlig kväll!

Vit månad?

Inga kommentarer: