lördag 19 april 2008

La Fleur


Okej jag skäms att jag aldrig var till WeLoveHouse när dom tog dit La Fleur som DJ i torsdags! Jag har känt hennes lillasyster Unni i många år tillbaks och kommer ihåg när vi var på Köket och Sanna spelade.. Jag hade aldrig hört housemusik förrut och jag kunde inte sluta dansa!


Men sen när jag å Unni, bakis som fan, en söndagskväll drog till Sthlm och Berns där Sanna hade klubb då och festade så upptäckte jag housemusiken på riktigt. Hade ju aldrig brytt mig om Dj:en förrut när jag dansade till skitschlager på Alfons eller vad det hette då. Här var det ju som en konsert. Folk stod och dansade mot henne, skrek, viftade på händerna och visslade. Jag hade aldrig sett nåt sånt förrut. Så jävla kul var det! Jag dansade i 3 timmar och det händer inte ofta kan jag ju säga!


Sen dess har La Fleur varit en av mina favoriter... Hon är dessutom sjukt snygg! Det gillar vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tihi. Ja hon är fin och duktig söta Sanna. Jag är så stolt! :)

Jag hade glömt bort den där kvällen. Gud vad vi dansade! Askul ju.

Hur länge har vi känt varandra nu? Shit! Snart 6 år! wohooo..

Och du, sidan blev jättefin nu när du gjort om den. Ännu finare! :)

Malin sa...

Ja det var tider det! :) Kommer du ihåg hur vi skulle försöka dricka upp 2 flaskor vin också på typ en kvart hemma hos Sanna innan? Haha! Vi har ju kännt varandra jätte länge nu.. Vilka gamla tanter vi är! ;)Shit nästan så man längtar tillbaks till Saffets-tiden och alla galna partyn! (med betoning på nästan) ;)

Puss gumman