torsdag 3 april 2008

Shopping

Det var ingen bra idé att gå ner på stan idag... Hittade ju massor av fina saker! Fast jag måste ju erkänna att jag mår bättre nu än vad jag gjorde innan :) Det finns verkligen inget som kan få en så glad som att shoppa lite..
Det här inhandlades:
Två t-shirts.. Köpte storlek 40 så man kan ha dom till ett par strumpbyxor bara. Hittad även ett lackfodral som jag ska ha min kamera i. Helt perfekt så slipper jag ha en ful kameraväska till :) Allt på bilden kommer från H&M.

Tpp å kjol från Gina Tricot... Tycker inte om att handla där för nu kommer ju varenda fjortis gå runt i det här men jag kunde inte låta bli! Dom var ju så fina! Toppen finns med samma tyg fast i en fin klänningsmodell ist. Jätte fin men med mina bröst så ser det ut som jag klivit ur en Slitz-tidning så jag tog den här tunikan ist så använder jag den som klänning.. Kort ska det va! ;)


Skor från Scorett... Gillar att dom e blanka och att det är nitar på sidan.




Nu ska jag måla.. Har en garderob som jag satt ihop för ett tag sen som är i björk. Usch fult! Så nu ska jag måla den vit ist. Blir nog bra!

Puss

Inga kommentarer: