söndag 13 april 2008

Lördag

Gårdagen var helt underbar! Det bjöds på middag hos Annsos pojkvän Gabriell... Västerbottenpaj till förrätt, kött med klyftpotatis, murkelsås, gelé och sparris till varmrätt och mumsig kladdkaka till efterrätt.. SÅ gott! Dom hade dukat så fint och allt var jätte lyckat!


Efter en hel del spritintag så åkte vi ner till BJ... Där var det väl helt okej. Kul att träffa alla människor men jag ledsnar ju så fort nu för tiden. Tycker det räcker en timme sen vill jag hem :)


Men en jätte kul grejj som hände var att jag blev presenterad för Josefine, en tjejkompis till Alex, och det kom fram att båda vi läser varandras bloggar! Hon var hur gullig som helst! Så kul att vi vet så mycket om varandra men vi har aldrig träffats :) Nu har vi det iaf och det var verkligen jättetrevligt!


Försökte även mata Annso med massa GT's... Det är ju hennes favoritdrink :) Hoppas hon inte mår allt för dåligt idag bara! Själv mår jag ganska bra faktiskt.. Trött bara, sov inte mycket alls i natt. Två timmar högst! Har precis ätit rostade mackor, druckit massa juice och nu tänkte jag flytta mig till sängen, äta päronsplitt och somna till dålig tv. Alex är borta på plåtning hela dagen idag.. Med tanke på att han var på efterfest till sju imorse så undrar man ju hur han ser ut idag ;) Förstår inte hur man orkar sitta och dricka sprit så länge... Blä!


Ikväll blir det förhoppningsvis bio... Blockbustermeny tack! ;)

Pusspuss
Tubtopp: Gina Tricot
Kjol: Gina Tricot
Halsband: Rebecca


Annsos födelsedagspresenter. Beställde allt från en underbar sida på nätet som heter http://www.heavensbox.com/. Helt otroligt söta förpackningar! En bodybutter i lukten Cacao och ett ljus i lukten äppelpaj... Mums!
Inte sista gången jag beställer därifrån.. Jättesnabb leverans och man fick med två prover också och det är aldrig fel! :)



Födelsedagsbarnet i supersöt klänning från Topshop/Kate Moss




















2 kommentarer:

Anonym sa...

hej :)

jag läser din blogg jätte ofta! Otroligt bra.

Tänkte bara om du kunde säga hur du sminkar dig? Tycker de ser jätte neutralt ut :)

Anonym sa...

Alltså Malin, ni är sådana heta brudar! :)