tisdag 8 april 2008

Bättre sent än aldrig

Ikväll efter jobbet åkte jag hem till mamma å pappa å lämnade ett paket till min lillasyster som inte fick nån present av mig när hon fyllde år dagen innan nyår.. Jag lovade henne då att hon skulle få nåt extra fint eftersom jag inte hittat nåt till födelsedagen.. Och det blev det! Beställde lite grejjer från Victoria´s Secret åt henne. Ett rosa mys-sett och en underbar bodybutter i doften Champange and strawberries... Snällt va?



Kan ju säga att jag blev sjukt sugen på att behålla det själv..

Är det inte helt underbart fint?




Meeen jag beställde ju såklart lite till mig själv också... Tre bodybutter blev det. Kan man få för många sånna?

Skulle inte rekommendera att beställa från VS.. Allt blev billigt å bra t.o.m. med frakten som låg på 200kr men när jag sen fick betala en del pengar i tullavgift när dom lämnade paketet var mindre kul. Man får tydligen betala 25% av beloppet och då ska chauffören ha det kontant när han lämnar paketet hos dig. Plus att dom kunde bara lova att dom skulle komma nångång mellan 9-17 vilket betydde att jag höll mig hemma under hela dagen och sen kom inte paketet förs 18.30.. Och dom hade dessutom glömt att lägga i en sak som jag beställt som jag fått betala för och som skulle vara med... Kändes ganska surt men dom saker som var med var jätte fina och ett STORT plus för det fina inslagspaketet! Min syster blev jätte glad å det var ju det som var huvudsaken :)

Sen när jag kom hem så fick jag reda på att jag ska få tillbaks en hel del pengar på skatten och det känns SÅ skönt med lite extra semesterpengar i sommar! Nu hoppas jag bara att min å Alex Miami resa blir av!

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen smörja in mig i härligt bodybutter!

Puss på er snuttisar!

Inga kommentarer: