fredag 25 april 2008

Mysdag!

Gud så mysigt jag haft det idag... Hängt på balkongen heeela dagen! Linda kom över vid halv fem så drack vi lite rosé/fanta och snackade. Hon skulle iväg på grillning den jävlen men det gjorde inget för då hade Tessan slutat jobbet så då kom hon över ist. Hon hade med sig pizza, mums! Hon hade dock beställt fel så vi fick banan på.. Eh blä! Men den petade vi bort och dränkte resten i beasås ist så det gick ner det med! ;) Satt och snackade skit tills nu. Och nu är jag så trött så jag svimmar snart! Ska upp och jobba imorrn så nu ska jag krypa ner i sängen, ska bli sååå skönt!



*God natt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska ha kvar den hårfärgen du har nu Malin, inte ljusare (eller mörkare) och lyssna inte på de som säger något annat. Lyssna på mig! :)

Malin sa...

Jo men det blir den hårfärgen jag har nu... Så mycket komplimanger jag fått för den så kan jag ju inte ändra! ;)