måndag 14 april 2008


4 kommentarer:

Josefin sa...

Haha;)Den va najs,fan jag missa den..kommer ju ihåg att vi prata..men kommer inte ihåg bilden..undra om det här efter skedde en olycka med mina knän,vakna nämligen upp med två STORA blåmärken..ja herregud,ser i af fram emot att ses ute mer..Din blogg e super(precis i min stil)Dessutom passar du och Alex sååå bra ihop!!Men det sa jag kanske..Jag håller på att beta igenom alla filmer som utspelas i Vegas för att inse vad som komma skall,ska ju fira min 30 års dag där..och kanske hoppas på att bli gift..hihi i ett wedding chapell..guud ni måste ju också dit..skulle passa er utmärkt=)
Kram till dig och hälsa Alex=)

Malin sa...

Haha ja det är inte alltid lätt att minnas alla dessa vimmelbilder! Vad trisst med dina knän då, men men det är ju sånt som händer i dimman ibland ;)Är riktigt avis på att ni ska till Vegas! Ni är ett snyggt par och klart ni ska passa på att gifta er, förstå vad häftigt med Elvis som präst haha! Det blir en nice historia att berätta för barnbarnen sen det! :) Måste absolut åka dit nångång! Ha det bra så ses vi!
Kramkram

Anonym sa...

VILKET FINT HALSBAND??? VAR HAR DU KÖPT DET? FINNS DET I UPPSALA?

Malin sa...

Smycket är från ett märke som heter Rebecca, deras smycken finna att köpa på NK i sthlm... Finns inte vad jag vet i Uppsala. Kolla även in www.rebecca.it

Kram