tisdag 5 februari 2008

Tisdag

Igår mådde jag inge bra... Kunde inte äta nåt på hela dagen, mådde bara illa. Efter jobbet gick jag över med min Cookie Dough till Alex så kollade vi Bee Movie å mös... Tror jag hade feber när jag somnade sen för jag frös massor men Alex tyckte nästan det var jobbigt för jag var så varm.. Aja idag mår jag lite bättre igen, förrutom halsont men det hoppas jag går över snart... Ska försöka ta ledigt imorrn så jag kan vila. Vill ju inte vara sjuk när jag åker till Spanien om en vecka! :)

Fick just reda på att min vän Emma fått jobb som flygvärdinna i... eh...hm... äh nånstans i världen, kommer inte ihåg just nu.. Grattis gumman! Det förtjänar du!

Sen har jag börjat fått lite panik över sommaren också... Känns inget bra att jag inte har nåt uppstyrt än. Måste höra runt med vännerna vilka som vill med till Visby. Måste åka!

Puss så länge!

Inga kommentarer: