fredag 1 februari 2008

Fredag

Trött...hungrig...törstig... Drack två glas vin igår å känner mig typ bakis. Det går neråt nu!

Iaf... igår så mötte jag upp Tessan W på stan. Höll på att blåsa bort på kuppen också! Inte okej!
Gick till WeLoveHouse å drack lite vin å träffade folk. Trevligt! Jag måste ha varit på nåt riktigt konstigt humör igår. För det första så fick jag för mig att gå ut i uppsatt hår (har aldrig hänt) sen tog jag på mig byxor (har inte hänt på ett år) och sen var jag nykter! Vad fan har hänt? Känner att jag nog måste ha extra kort kjol å vara extra packad ikväll för att kompensera upp det här.





Grymt mysig lokal!


Gassan å hans husdjur


Skitcoola i våra gröna lysande armband



Ikväll är det födelsedagsfest för Therese Eriksson (som ni kanske märker så känner jag en del Therese så därför jag skriver ut efternamnen hela tiden) Ska bli kul! Sen ska jag möta upp Linda å Roger ute efter... Kan bli galet!


Nu ska jag dricka några liter vatten sen ska jag möta upp Tessan W på stan...

Puss så länge!

Inga kommentarer: