fredag 22 februari 2008

Då var det helg igen då

Känns som tisdag för mig idag... Började ju jobba igår så d blev som en måndag då. Men det är ju helt okej att d e helg nu :) Jobbar ju i helgen å ingen utgång blir det men d e ju skönt ändå att d e helg.

Har iaf haft det jätte bra på Gran Canaria för er som undrar. Liiiite jobbigt att åka med familjen men annars var det helt okej. Vädret var toppen hela veckan förrutom några skurar första dagen. Mina föräldrar e ju kvar en vecka till å när vi åkte hem var det mulet å fick höra från dom igår att d inte varit nån sol sen vi åkte. Moahahaha! ;) Nää hoppas för deras skull att den har kommit nu.

Här på jobbet är det full rulle med att få till den nya butiken tills nästa helg. Skitsnygga grejjer, vill typ ta hem allt! Det är ju min butik så om d "försvinner" nåt så e d väl ingen som märker ;)

Ska föröka samla mina vänner ikväll också för en myskväll... Får se vilka som e på å vart d blir. Hoppas på att mina syskon inte e hemma ikväll för då kan vi vara där så kan jag hälsa på katten samtidigt.. Alex spelar ju som vanligt så han för jag mysa med efter jobbet imorrn ist.

Just ja! Har hittat värsta fina lgh idag! Vill ha! Sååå om nån känner för att ge mig en present så står den lgh högst upp på önskelistan.. Bara ett tips alltså!

Pusspuss

Inga kommentarer: