lördag 2 februari 2008

Bakis i 900

Idag är jag bakis.... Riktigt jävla bakis! Men det var det värt sörru! Sjukt rolig kväll igår!
Började med att jag, Annso å Tessan W gick över till Therese E som hade födelsedagsfest... Hon hade gjort jätte fint med massa gott snask att mumsa på. Efter att hängt där ett tag drog vi vidare hem till Roger å fortsatte festandet där. Efter det gick vi vidare till BJ å där tappade jag mitt minne nånstans. Vi spårade en del men skoj var det! :)

Idag har jag spenderat hela dagen med Alex i sängen... Har varit så sjukt seg hela dagen. Vi kollade på nya avsnittet av LOST... Fy fan vad bra det var! Har saknat Jack, Katie, Tjockisen å Sawyer (åh Sawyer!) länge nu...

Ska träffa Tessan om en timme på Kvarnen så ska vi köpa godis å hyra film.... På den timmen ska jag duscha, bli människa igen och städa! Eh....

Bye Bye

Inga kommentarer: