söndag 3 februari 2008

Söndag...

Jaha vad har hänt idag då? Inte mycket... Skulle ner på stan för att lämna tillbaks en top/klänning men kom aldrig iväg. Jag skyller på vädret ;) Mötte upp Alex ist å handlade mat. Han gjorde korvstroganoff (vet fan inte hur det stavas) å jag gjorde...ris. Gott blev det! Är ingen jätte fan av korv direkt men ibland är det riktigt gott med lite hederlig husmanskost! Efter det har jag vräkt i mig massa godis... Nu ligger Alex i soffan å sover å jag sitter här brevid å äter fortfarande godis å kollar på Miami Inc.. Ska snart kolla nån skitfilm på tv. Sen ska man ju sova å vakna upp i ännu en ny vecka. Suck.. Jobbar hela veckan men på fredag ska jag på mässa i sthlm.. Ska bli sjukt kul! Det är belysning å möbelmässa å det finns alltid så mycket snyggt att kolla på där. Så då ska det drickas vin å fylleshoppas!

Nu e det Simpsons på tv...

Hej då

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du alkoholist?

Malin sa...

Haha nej det är jag inte... Men på mässor så kommer man inte undan så lätt för där bjuds det på dricka hejvilt! Men jag brukar vara duktig å bara ta nåt glas.. ehm.. ;)