torsdag 28 februari 2008

Död

Jag är heeeelt död nu! Mina ben värker å mina fötter också! Har sprungit runt som en galning på jobbet idag å försökt fått klart allt i nya butiken som öppnar imorrn.. Allt ska ju prismärkas och packas upp plus att jag fortfarande är förkyld.. Ja liiiite synd är det faktiskt om mig nu! Så nu har jag smitit in här på kontoret för jag orkar inte stå upp mer nu.

Snart stänger vi iaf så då ska jag åka hem å vila lite å sen halv nio ska vi träffas igen med representanter från Herstal (leverantören för nya butiken) å gå ut å äta... Ska ifs bli väldigt trevligt men räkna med att det är jag som kommer tokdäcka i sängen sen direkt när jag kommer hem! Vill ju vara utvilad å pigg imorrn ju när jag ska festa på kvällen! Eh... det kommer nog bli en snabb fylla imorrn ;)

Kram på er!

Inga kommentarer: