tisdag 12 februari 2008

Åh jag vill åka nu!

Orkar inte göra nåt på jobbet idag nästan... Har liksom redan slutat jobbat å tagit semester in my mind. Så nu vill man bara att klockan ska bli sju så jag kan åka hem! Ska gå på bio ikväll OM Alex inte måste jobba över.. Hoppas inte! Ska se Cloverfield isf, fan den verkar ju ascool! Annars måste jag ju vänta tills jag kommer hem med att se den å det verkar ju inge skoj.

Igår när Alex kom hem till mig så hade han varit ute å sprungit!! Fan vad duktigt! Hoppas han orkar hålla på så nu ett tag men han bor ju ifs med Jens (tränings-Hitler) Lundström som säkert kommer se till att han inte får en enda lat dag här framöver :) Mycket bra!

Det finns dock en dålig sak med det här att Alex börjar träna... Å det är ju att jag känner mig som värsta latmasken! Jag har aldrig tränat i hela mitt liv å har gått runt å övertalat mig själv att jag ska få slippa det till den dagen jag fött mina barn å kroppen inte riktigt e okej längre! Fan också! Äh nån måste ju vara tjockisen i det här förhållandet å jag får väl ta på mig den uppgiften då... Så länge! En filmkväll med mig å han e förstörd igen ;) Det är som Jens sa förrut på en av våra filmkvällar: "Men vad fan Malin, här tränar man å äter nyttigt å så kollar man film med dig å Farnaz å ni köper godis för tusen spänn!" Haha japp that's us! Eller när jag går på bio å bara MÅSTE ha en Blockbuster-meny varje gång! Den kostar hundra spänn å då får man typ allt... Alex tycker att det är lite pinsamt när jag köper en sån, men sen i bio-mörkret så går det visst bra att goffa i sig som aldrig förr ;)

Mmmm nu blev jag sugen på popcorn...

Pusspuss tjockisar!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Hej hej! Ja det ska vi verkligen göra. Precis som förra sommaren. Såg bilden på oss i ett av dina inlägg. Synd att man inte är hemma till sommaren. Rosa champagne och fest! Längtar redan;) Puss&kram/ Lovisa