onsdag 27 februari 2008

Booooring!

Jag har tråkigt nu! Så seeeegt på jobbet. Har haft å göra inne i nya butiken hela dagen.. MASSA lampor som skulle prismärkas. Men nu är det några därinne å sätter upp spotar i taket så skulle bara vara ivägen om jag var där nu. Så då står jag å kollar på klockan ist... Har inte klockan varit halv sex i tio minuter nu? Har den stannat? Ja ni vet kanske hur det brukar vara när man e uttråkad. Kom nyss på att jag e hungrig också å då vill jag verkligen hem! Men klockan blir väl sju idag med, den brukar ju bli det..

Längtar massa till fredag också! Då ska jag på Heaven & Hell party i en kyrka här i stan. Har inte varit ute på..hm...fyra veckor nu tror jag. Jag har blivit en såndär tråkig person som mest av allt vill mysa med pojkvännen eller ha en trevlig middag med mina vänner., Vad fan har hänt?? Är det så här det känns att bli vuxen? Neee... Så här kan det ju inte gå till! Måste nog kompensera med en rejäl fylla på fredag! Ska hem till Roger innan så det är nog stor chans att det blir så.. Usch känner redan av huvudvärken som jag kommer ha på lördag morgon när klockan ringer å jag ska upp å jobba! :S Men FAN vad jag längtar! Blir alltid galet när vi går ut! Haha! Ska försöka lägga ut lite filmer som vi gladeligen har spelat in på stans toaletter när vi fått i oss en drink för mycket! Dom kan liva upp vilken tråkig dag som helst! Hihi..

Nu ska jag ut å "jobba" sista timmen!

Pusselipuss

Inga kommentarer: