fredag 22 februari 2008

Myskväll

Så nu har jag myst klart med Linda å Emma...
Åkte efter jobbet å mötte upp Linda så köpte vi Cola Light på Kvarnen (som vi för övrigt aldrig öppnade) sen åkte vi iväg till McDonalds å handlade mat. Linda ville vara nyttig å äta pizza (eh...) men efter en kort (med betoning på kort) övertalning så gick hon med på att äta hamburgare ist. Så beställde vi minimuffins till efterrätt... Vi tog mini för det finns faktiskt en gräns för hur onyttig man får vara. Eller inte.. Men sen när vi kommer hem så finns det inga jävla minimuffins med i påsen! Alltså hur svårt kan det vara att jobba på McDonalds, egentligen! Varför är det alltid så att när man ska ta med sig mat därifrån så saknas det ALLTID nåt? Å varför lär man sig aldrig att alltid kolla om allt e med innan man åker hem?? Detta är för mig ett mysterium... Tur jag inte har sånt krävande jobb som att jobba på McDonalds. Måste ju vara otroligt jobbigt att alltid kolla på kassan vad som står OCH sen försöka få ner samma saker i en påse! Ååååh ge mig mina jävla fucking minimuffins!!

Anyway... Sen kom Emma förbi också så drack vi té å åt taxfree-godis. Mycket trevligt!

Nu ska jag vila halsen å sova... Hoppas på att min hals inte blivit värre imorrn eftersom jag absolut inte kan vara hemma i helgen. Finns ingen annan som kan jobba. Äh det löser sig nog, det brukar ju göra det :)

God natt

*puss*

Inga kommentarer: