onsdag 27 februari 2008

God morgon

Vaknade halv åtta imorse å kunde inte somna om... Lika bra att gå upp då innan man blir trött igen.

Det blev inge pizza å film med Alex igår... Blev så sent, han var på IKEA å shoppade loss.. Sen skulle han packa också. Han spelar ju ikväll på sture å sen i göteborg imorrn å sen åre på lördag (tror det var så) Så han ser jag inte på ett tag nu :(

Ska försöka städa min lgh ikväll efter jobbet... Längtar ju inte direkt om man säger så men det behövs verkligen! Usch när solen skiner in i rummet så ser man ju verkligen varenda litet dammkorn. Tur att solen inte skiner så ofta i sverige då! :) Idag regnar det ju... Jag älskar regn med nackdelen är ju att man inte vill gå upp ur sängen... Meeen det måste man ju när man har ett jobb att sköta... Suck.. Nu ska jag äta frukost! Mums!

Pusspuss

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker synd om dig som har en pojkvän som springer runt och hånglar på stureplan bakom din rygg

Malin sa...

Okej det tror jag ifs inte att du gör, men tack ändå

Anonym sa...

*haha* klockrent svar ;)