lördag 9 februari 2008

Lördag

Igår var jag ju som skrivet var på mässa hela dagen... Kul var det! Träffade upp pappsen å han var lite sliten efter gårdagen... Dom hade festat på rejält dagen innan. Hihi. Iaf så hittade vi lite nya snygga armnaturer som vi köpte in.



Köpte bla in den här taklampan... Den är så jävla cool i verkligheten! En sån man antingen hatar eller älskar. Jag älskar den!


När mässan var slut å man var sådär lagom rund under fötterna så mötte jag upp Alex så gick vi till en italiensk restaurang i närheten av station... Riktigt gott! Önska att man kunde laga sån mat själv! Sen åkte han till Tomas å jag åkte hem. Deckade i sängen halv nio. Vaknade vid halv tolv av att mina grannar hade Singstar-fest... Fan vad dom sjöng! Högt! Dom gick vidare ut sen efter en halvtimme så jag kunde somna om igen. Vänta bara tills min nästa fest, då ska jag hämnas!


Alex står i köket nu å lagar köttfäsrsås... Det är ju inte fel det heller! Åh är så hungrig! Har jobbat hela dagen så har inte hunnit äta nåt. Så snart ska det vräkas i mat å sen ska vi kolla på nyaste avsnittet av LOST *längtar* Alex har duktigt fyllt på hela min kyl med massa gott så det verkar ju kunna bli en riktigt trevlig tjockis-kväll det här ;) Sen ska man bara välja... Titanic eller melodifestivalen ikväll? Med tanke på att jag inte gillar melodifestivalen värst mycket å defenitivt gillar Leo så blir det nog Titanic ändå... Ska se vad Alex tycker om den saken...


Pusspuss älsklingar!

1 kommentar:

Gassan Jaber sa...

ni verkar vara ett så jätte gulligt par!! =) keep up the good loving!! =D