fredag 2 januari 2009

Nyårsoutfit







6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gör du för att få ditt hår så j-a snyggt??

Anonym sa...

Hej! Jag undrar också över håret, hur får du till lockarna och svallet? Jag har din längd men med locktången jag använder blir det alldeles för mycket korkskruvar..Vad använder du? Hur fint som helst verkligen!

Anonym sa...

Snygging där ;) Din klänning är ju to die for!! *puss*

Malin sa...

Men tack så mycket sötnosar! :) Jag använder också locktång men jag tar en slinga hår och virar den runt locktången ist för att "öppna" locktången som vanligt och sätta fast slingan och sen vira locktången runt slingan.. Förstår ni då? Det är ganska svårt att förklara. Men prova! Det blir jättebra och så slipper man korkskruvarna! :)

Kram*

Anonym sa...

jätte snygg klänning och håret var bedårande. en full träff helt enkelt.
där lyckades du.
fin blogg.

Malin sa...

Åh vad glad jag blir! Tack! :)

*kram*