fredag 9 januari 2009

Era åsikter...




Ibland känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva här på bloggen.. Så jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig med det? Är det nånting ni undrar över och vill fråga mig så kom igen och fråga det nu! Ingen fråga är en dum fråga!

Sen tänkte jag höra med er vad ni tycker om min blogg... Nånting ni vill se mer av? Nånting ni vill se mindre av? Mer bilder? Mer text? Mer dagens outfit? Absolut ingen outfit? Eller är den bra som den är? Eller borde jag lägga ner?
Kom igen nu! Jag vill höra allt! Bra som dåligt!

Skriv era frågor och kommentarer under detta inlägg så svarar jag er nångång under nästa vecka. Okej?

*puss på er*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du får absolut inte lägga ner, älskar din blogg!! Den har dock varit lite... tom på sista tiden, du kanske har nån slags idétorka? Jag läser gärna om vardagliga saker; smink, shopping, dagens outfit, hur det var på jobbet, vad du ska göra på helgen osv osv. Sånt som du brukar skriva om! Kram/Elin

Anonym sa...

Jag gillar din blogg jättemycket! Det skulle vara roligare om du bloggade mer :) Sen undrar jag vart och vad du jobbar med? Kram

Anonym sa...

Tycker du sminkar dig så himla fint, kan du inte ha en liten sminkskola! Där du visar vad du använder och hur du gör mm. Det vore superkul!

Anonym sa...

Grym blogg! Mer kläder, smink, hur du sätter guldkant på vardagen..ja sånt du brukar skriva om :)

Gassan Jaber sa...

hej, malin! jag vill att du bloggar mer om dina tankar och åsikter om saker och ting. lite mer "love it och hate it" så att säga.. =)

Party on!

Anonym sa...

´Jag har några frågor till dig:

hur många bloggläsare har du?
vart har du köpt ditt löshår?
ditt bästa sminktips?
vad har du för framtidsplaner, jobb? familj?
vem ser du upp till?

tack för en bra blogg! *puss*

Fredrik Envier sa...

Klart att du ska fortsätta blogga. Jag tycker precis som många andra att du måste hålla i dig och inte ha bloggstopp flera dagar som det blir ibland. Vet själv hur lätt hänt det är, jag gör likadant ibland.

Sen vad du ska blogga om. Jag älskar ju att laga mat, så mer vad ni pillar till för mat, vilka restauranger ni går på osv. Annars?! Tja, schyssta lampor kanske!? Borde ju vara lätt för dig att blogga om när du känner att du har total bloggtorka. Jag är INTE ironisk nu, för det är faktiskt schysst att få lite tips om sånt om man gillar att fixa med lyan sin.

Sen kan ni ju skaffa barn, då har ni ju hur mycket som helst att blogga om... *tihi*

Kör hårt! :)

Anonym sa...

Var/ när/ hur träffades du och din kille?

Vad vill du blir n'r du blir stor?