måndag 12 januari 2009

En ledig måndag...

Så vad gör man en måndag när alla andra jobbar och det är storm ute? Jo man tvättar t.e.x... Inte det roligaste men väldigt nödvändigt! Det var en hel del som behövdes tvättas.




Var till affären och handlade också. Min man nämnde grillad kyckling och potatissallad för ett tag sen så det får bli middagen ikväll. Laddade på fruktskålen också. Som annars står tom. Det blir fruktsallad med keso som efterrätt till tv:n sen. Tänkte att en vitaminkick sånna här tider är väl aldrig fel.


Det ser ju bra ut om inte annat


Nu har jag tänt massa ljus och satt på lugn musik. Tycker inte om att ha tv:n på bara för att. Blir så stressad då. Ska ta en lång och varm dusch nu också. Man behöver ju bara titta ut idag så fryser man! Brrr!

Jag älskar att tända massa ljus. Gör det varje kväll. Spelar ingen roll om det bara är jag hemma, jag och Alex som slappar i soffan eller om det är förfest. Ljusen ska vara tända!

Dom här ljusen är tända nästan varje kväll:



Och våran fina lampa över köksbordet som vi älskar!


Hoppas ni har en trevlig kväll trots att det är måndag :)

*puss*

1 kommentar:

Unknown sa...

Älskling, FAN va fint vi har det hemma!! Älskar bilderna :) puss puss

(och älskade fruktsalladen med keso)