måndag 26 januari 2009

En ledig måndag...

Så skönt när man jobbat en hel helg att äntligen få vara ledig på måndagen efter sen! Det blev en sväng till stan idag..

Så här ser jag ut idag

Var upp till mina föräldrar och skulle sno åt mig ett kuvär och frimärke. Köpte med lunch upp också. När jag kom dit fanns båda mina systrar där och min ena systers pojkvän. Mycket trevligt! Lekte med katten ett tag också. Gamlingen måste ju röra på sig ibland. (men gamling menar jag katten inte mig)

Busig


Lat


Galen

Kunde ju såklart inte låta bli att shoppa lite också..


Jeansjacka från Gina. Gäller att vara ute i tid!


Svart väst med nitar från Gina



En puderborste från Make Up Store.
(M som i Malin)
Dom har utförsäljning nu i Forumgallerian, 30% på allt!

Det blev även detta armband också från Make Up Store.

Very nice!


Så nu ska jag hoppa i mjukisarna, tända ljus och varva ner lite.

Ska kolla The Dark Night ikväll med Alex. Lånade filmen av pappa. Har ju redan sett den men bra filmer ska man se minst två ggr tycker jag. Speciellt med nya surround systemet!

Ha en bra måndagskväll nu!

*puss*

Inga kommentarer: