lördag 31 januari 2009

Fredag och en lördag..

Det har ju blivigt lite av en tradition för mig och Alex nu att äta en trevlig middag här hemma och dricka lite gott vin och kolla på Let's Dance på fredagar nu :)
Mycket trevlig tradition!


Jag styrde ihop lite egengjorda vitlöksbröd till "förrätt", kyckling med ris och currysås till varmrätt och bär med riven vit choklad över som man sätter i ugnen några minuter och äter med glass, till efterrät. Och ett gott rött vin till det... Very nice!






Älskling var så söt och hade köpt en stor fin ros till mig igår också ♥









Alex mamma kom förbi en sväng imorse också och hade köpt med sig vita tulpaner till oss.
Så fina!


Det är riktigt trevligt att ha färska blommor hemma!
Medans Alex är hos sin mamma och hjälper henne med datorn så ligger jag hemma och latar mig i soffan ;) Precis som jag planerat att göra idag!

Ska iväg till affären nu och köpa godis och cesarsallad. Mmmmm! Sen ska jag kolla The Wrestler. Alex har tvingat mig att se den. I hope it's good!

Puss då!

Inga kommentarer: