lördag 3 januari 2009

The Spirit



Ska snart iväg med Alex på bio. Ska se The Spirit. Hoppas filmen är bra! Ska bli kul att se nåt lite annorlunda iaf. Och att äta blockbuster-meny såklart!

Har jobbat några timmar idag. Eftersom min förkylning inte gått över än och nästan bara blivit sämre så gick jag och kollade upp det efter jobbet. Det var ju såklart inget fel på mig. Det är ju skönt att få höra men fan vad jag vill känna mig frisk igen! Orkar ju inte göra nånting som det är nu. Imorgon ska jag försöka vila hela dagen iaf.

Farnaz har varit snäll och följde med mig till läkaren idag. Passade på att äta och fika efter det också. Saknar lillis massor! Har iaf bestämt att vi ska träffas lite oftare nu. ♥

Nej nu ska jag svälja några ipren och ge mig iväg till bion!

Puss på er!

Inga kommentarer: