torsdag 8 januari 2009

Grammisgalan

Jag och Alex åkte iväg till Grammisgalan igår kväll. Väldigt trevligt! Satt och drack öl och lyssnade på bla Robyn och E.M.D (heter dom så?) som överraskade och var sjukt duktiga. Robyn är ju alltid duktig men det var kul att se henne live också.

Alex och jag.
Som ni ser bakom så var det ju inte direkt fullsatt men det var bara skönt!




Kul att sitta och titta på alla kändisar som drack sig fullare och fullare.



The outfit



Idag är jag ledig så dagen spenderas i soffan under täcket och kollandes på Pippi. Jag vet det är löjligt men det är ju sååå bra! Min favorit är när hon går in i godisaffären och köper 18 kg godis! (otippat?)

Jag är fortfarande väldigt sjuk... Svimmade nästan på jobbet igår så den här dagen tänker jag knappt röra ett finger. Hoppas verkligen att jag är bättre till helgen! Ska ju jobba så.. Usch jag önskar verkligen att det blir bättre snart!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör iaf!

*kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev jag också sugen på att se Pippi.. Ska nog ladda ner det, hehe!