måndag 19 januari 2009

Chockad?

Fick ett härligt besked igår.. Min lillasyster är gravid! Mamma ringde och berättade och när jag lagt på telefonen och gick tillbaks till Alex och skulle berätta så började tårarna att spruta. Det tog liksom aldrig slut och jag fick inte fram ett ord. Alex blev rädd och trodde det hänt nåt tråkigt. Jag fick bara fram "det är en bra sak" "det är en bra sak" Haha! Fan vad glad jag är! Det ska bli så spännande! Det är jättetidigt än så det kan ju hända tråkigheter men det vill jag inte tänka på!
Alex sa inte så mycket men när jag sa att om vi är tillsammans för resten av livet så kommer den här ungen alltid att kalla honom för morbror. Då såg han lite mer chockad ut han med :)

Gud jag kommer shoppa mig tokig på söta bäbisprylar till ungen!

Moster Malin... I like!

5 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Signalerna kan inte bli tydligare än så här... Fattar ni inte pikarna? Skrid till verket nu! Baka kaka!

Tessan sa...

åååh vad härligt
*håller tummarna* att allt går bra

Anonym sa...

WOW!Grattis =)

Anonym sa...

Oj så fint! Vilken syster? Mellan?

Jag vill att MIN syster ska bli gravid!

Gulligt att du blev så glad. Puss på dig.

Malin sa...

Yngsta systern :) Du får väl säga åt Sanna att sätta fart då! ;)

Puss på dig!