onsdag 31 december 2008

Nyår


Som vanligt är man ju ute i sista sekunden och var tvungen att åka ner på stan idag. Jag behövde strumpbyxor (när behöver man INTE strumpbyxor) och Alex behövde manscettknappar. Han köpte ett par sjukt snygga från Lars Wallin:


Nu sitter jag med färg i håret. Några ljusa slingor bara och snart ska jag in i duschen sen ska jag tvätta mitt löshår och spruta BUS över hela mig. Det är nice att vara äkta eller hur? ;)
Vill hur som helst vara ute i god tid idag och kunna göra allt i lugn och ro så det inte blir halvdant gjort i all stress. Får se om jag lyckas!

Ikväll ska vi iväg till några vänner på middag. Ska bli väldigt kul eftersom vi knappt vet vilka som ska dit. Ryktas om ca 17st. Sen efter tolvslaget blir det nog Oasia en sväng för att hälsa på en vän som fyller år idag. Kommer bli en bra kväll!

*puss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart har du köpt din BUS? Är den bra, torkar den in fort? Jag lyckas aldrig hitta nån som är bra :(

Malin sa...

Köpte Tan Towel. Du ser bild på förpackningen i inlägget nedanför... Tycker den var helt okej. Sprayen funkar lite dåligt men annars e den bra. Torkar snabbt. Luktar inte så mycket heller och det är ett stort plus tycker jag.

Kram