onsdag 10 december 2008

Middag med Kaveh


Jag , Tessan och Kaveh åt god middag igår på Hambergs. Trevligt att träffa Keveh utanför BJ ibland också. Blir ju så sällan. Satt och pratade om allt möjligt i ca 2 timmar. Mycket trevligt.

Har haft världens jobbigaste hosta i 2 veckor nu. Igår ringde jag vårdcentralen så dom fick skriva ut recept på hostmedicin till mig. Fick nån dunder med lugnande i och det hjälpte! För första gången på länge sov jag hela natten utan att hosta! Har dock hostat massa på jobbet idag men kan inte ta nån medicin idag eftersom vi ska fira Perauxs (orkar inte kolla upp hur det egentligen stavas) födelsedag ikväll och då kommer man antagligen att dricka lite. Alex skrämde upp mig med att hans ex svimmade förrut när hon hade tagit hostmedicin och drack alkohol efter. Och det vill vi ju inte!

Längtar verkligen tills ikväll! Är ju ledig imorrn så nothing stoping me now! :)

Nu ska jag på lunch. Är SÅ sugen på McDonalds (som jag inte ätit på typ 2 veckor. Katastrof!) Men det finns ju inget i närheten här och Max är verkligen inte samma sak så det är bara att bita ihop! I helgen kanske? :)

Puss

2 kommentarer:

Josefin sa...

E det cocilana du fått?
sånt fall e den the shit!
Det e morfin ei den vettu..haha!
Jag har en liter hemma..bara att ringa om din tar slut:)
Krya på dig och ha så trevligt ikväll;)
Kram

Malin sa...

Ja det är den! Haha jag vet den e grym! Jag som ofta har hosta har inte vetat om den tidigare. En helt ny värld öppnades nu :) Grym!

Tack gumman!

Kram*