lördag 13 december 2008

I förrgår, igår och idag...

Efter festen i onsdags var jag ledig och tog mig upp tidigt och satte mig på tåget till sthlm. Gick runt och kikade lite på allt fint dom har på Topshop nu för tiden. Deras skor är to die for! Men jag höll mig och köpte inga! Har fortfarande ångest för det kan jag ju säga!

Passade på att ta en lunch med Alex också innan jag åkte hem.

Igår var Linda här och vi kollade på Idol finalen såklart. Helt rätt att Kevin vann! Vilken talang! Så glad och härlig så man kan ju inte annat än att le när man tittar på honom :)

Idag har jag jobbat. Fullt med folk i butiken hela dagen så tiden har gått fort iaf. Han träffa min man en timme typ innan han åter igen åkte iväg. Denna gång för att fira Don Tomasos födelsedag. Kul för honom. Hoppas Thomas får ett fantastiskt födelsedagsfirande! Själv är jag bara bitter att allt jag får över nu för tiden är en väldigt trött pojkvän. Det finns ju liksom en gräns för hur länge det är kul att dega framför tv:n i soffan.

Men snart kommer Annso hit och vi ska göra julgodis. Massa jävla julgodis ska vi göra!

Ha en mysig lördagskväll nu julgrisar!

*puss*

Inga kommentarer: